سالها بعد

یالان سوگی نغمه تنهایی yalan sevgi :: yalnızlık şarkısı

تنها وصیتم این هست که بعد مرگم جنازه ام را بسوزانید تا حسرت اوندن سرقبرم به دل بعضیا بمونه

سالها بعد

 

سالها بعدمن در کنار یک زن زندگی میکنم ...

زنی که اسمش تو شناسنامم ثبت شده و همسر من محسوب میشه ...

زنی که شاید من مرد رویاهاش باشم اما اون هیچ وقت زن رویاهای من نمیشه چون رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی ...

جسمم کنار اون میخوابه اما افکارم در کنار تو ...

سالها بعد ...

بی هوا وقتی یادت میوفتم فقط به این فکر میکنم که خوشبختی یا نه!؟ ....

شاید اسم تورو گداشتم روی دخترم ...

سالها بعد ...

من مردیم که از عذاب وجدان داره میمیره ...

مردی که به تو فکر میکنه اما ، کنار یک زن دیگست ...

مردی که به دوست داشتن های زن دیگه پاسخ میده اما نه از ته دل ...

سالها بعد ...

وقتی همه خوابن میرم تو آشپزخونه و یه سیگار روشن میکنم تو اون نور کم سوی چراغ خواب به تو فکر میکنم ...

از سیگارم کام های عمیق میگیرم و به این فکر میکنم که زندگیم چجوری میشد اگه تو همسرم بودی ...

در حالی که دارم تو فکرت غرق میشم ، سیگارم رو به اتمامه ،و من ،با عذاب و با دلی پر از غم ،باید برم کنار زنی بخوابم که همیشه ارزو میکنم تو جای اون بودی ...

سالها بعد ...

این موقع تو کنار کسی هستی که دوستش داری اما ،من کنار كسیم که فقط باهاش هم خونم ...

سالها بعد ...

مردیم با موهای سفید و چهره ای خسته ...

مردی که خیلی ها میشناسنش اما ،اون با هیچکس جز یاد تو آشنا نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 آبان 1394برچسب:, ] [ 1:52 ] [ masuod ] [ ]